Klachten

Ondanks dat de klanttevredenheid bij ons ontzettend hoog in het vaandel staat, maken wij, Dealerleasing, ook fouten. Het maken van fouten is natuurlijk nooit onze intentie!

U heeft een klacht over Dealerleasing

Bij Dealerleasing streven wij immers continu naar een probleemloze samenwerking met de klant. Ons doel is om u met plezier in een voertuig te laten rijden. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat u volledig ontzorgt en probleemloos in uw auto kunt rijden. Wij ontzorgen onze klanten door het feit dat wij in geval van onderhoud, de auto bij u komen ophalen. Wanneer het benodigde onderhoud is voldaan, komen wij uw onderhouden auto weer wij u terug brengen. Wij, Dealerleasing, staan ervoor om u bij het gehele proces volledig bij te staan. Wij geven u een vrijblijvend advies met betrekking tot de componenten van het contract, het tekenen van de overeenkomst en van aflevering van de auto. Wanneer de auto geen behoefte meer voor u is en uw contract is beëindigd, kunt u deze weer probleemloos bij ons inleveren.

Uw klacht of negatieve ervaring kenbaar maken

Helaas komt het voor dat zaken onbewust niet correct verlopen en dat wij dus fouten maken. Hier mag u terecht uw ongenoegen over uiten. Er zijn verschillende manieren om uw klacht of feedback bij ons kenbaar te maken. Door het formulier onderaan deze pagina in te vullen, weet u zeker dat we uw klacht snel in behandeling nemen. Anderzijds kunt u er voor kiezen uw klacht of feedback kenbaar te maken op forums of social media. Uw doel is natuurlijk om tot een passende oplossing te komen. Hoewel wij zeer ons best doen kunnen wij niet alle online uitingen monitoren. Dit met mogelijk gevolg dat uw klacht niet door ons gehoord wordt en wij niet kunnen sturen waar nodig. Wij komen immers graag tot een voor u passende oplossing en dat kan alleen wanneer uw klacht ons ook daadwerkelijk bereikt. Wij waarderen het daarom ook erg als u uw klacht of feedback kenbaar maakt bij ons. Dit zodat wij u hiermee kunnen helpen en dat wij er in de toekomst voor zorgen dat dit voorval wordt voorkomen.

Wat doe ik met mijn klachten over Dealerleasing?

Heeft u een opmerking, klacht of feedback over Dealerleasing dan horen wij dit graag. Dit kan een klacht zijn omtrent de website, uw contract, uw lease auto, het onderhoud of iets anders aan onze dienstverlening waarover u niet tevreden bent? Dan horen wij dat heel graag van u, zodat wij samen met u het probleem op kunnen lossen.

Het heeft onze voorkeur wanneer u uw klacht via het onderstaande formulier aan ons kenbaar maakt. Dit kan via klachten@dealerleasing.nl. Op deze manier krijgen wij de klacht direct bij ons binnen en kunnen wij deze al behandelen voordat wij u contacteren. Wij verdiepen ons alvast in het dossier en in onze reactie komen direct met een passende oplossing.

Met vriendelijke groet, 
Harrold van de Ven

Aanhef (verplicht)
DhrMevr